Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της EASY SYSTEMS είναι η υψηλού επιπέδου υποστήριξη των πελατών της καθώς και η αποτελεσματική διαχείριση των αιτημάτων σας.
Η υπηρεσίες υποστήριξης γίνονται από τα γραφεία της εταιρίας μας με διαδικτυακό σύστημα CRM που διαθέτουμε για άμεση επικοινωνία με τους πελάτες, μέσω τηλεφώνου ή μέσω email. Οτιδήποτε πρόβλημα προκύψει μπορεί να λυθεί απομακρυσμένα ή με επίσκεψη τεχνικού μας στον χώρο σας.
Η τεχνογνωσία και η εξειδίκευση των στελεχών της εταιρείας μας αλλά και η τελευταίας τεχνολογίας τεχνική υποδομή που διαθέτουμε αποτελούν την εγγύηση για την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών.
Η Τεχνική Υποστήριξη περιλαμβάνει κυρίως την με κάθε πρόσφορο μέσο όπως τηλεφωνικά ή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο δωρεάν υποστήριξη της καθημερινής λειτουργίας της υπηρεσίας EasyTrack και παρέχεται σε εκπαιδευμένο προσωπικό του Πελάτη σε εργάσιμες ημέρες και ώρες. Η υπηρεσία αυτή δεν υποκαθιστά την εκπαίδευση του προσωπικού στην χρήση των Συστημάτων Πληροφορικής και δεν μπορεί να γίνεται κατάχρησή της.
Η Τεχνική Υποστήριξη περιλαμβάνει τις ακόλουθες υπηρεσίες προληπτικής ή διορθωτικής συντήρησης και τεχνικής υποστήριξης:
- Τακτικό έλεγχο καλής λειτουργίας της υπηρεσίας Easy Track,
- Τηλεφωνική υποστήριξη μέσω του Κέντρου Κλήσεων της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, για την λήψη, καταγραφή και επίλυση προβλημάτων.
- Διορθωτική Συντήρηση, δηλαδή αποκατάσταση δυσλειτουργιών / ελαττωμάτων της υπηρεσίας Easy Track, με την ανάπτυξη, διάθεση και εγκατάσταση εκδόσεων / αναβαθμίσεων (patches) του λογισμικού.
- Διορθωτική Συντήρηση, δηλαδή αποκατάσταση δυσλειτουργιών / ελαττωμάτων του Εξοπλισμού ή αντικατάσταση προβληματικού Εξοπλισμού βάση και όσων αναφέρονται στην Εγγύηση.